Bedrijvencentrum

BENELUX BUSINESSCENTER

Het Benelux Businesscenter biedt zowel voor een startende als een gevorderde ondernemer de ideale huisvesting. Of het hier gaat over een kleine onderneming of bijkantoren van multinational, wij kunnen voor iedereen een kosten effectieve oplossing … veranda kopen

Bedrijvencentra Vlaanderen: Home

Ben je ondernemer en doe je nog alles zelf? Wij nemen je graag de klusjes uit handen zodat jij kan focussen op de kern van je zaak.  In een bedrijvencentrum spaar je tijd en geld omdat voor jou post, koeriers, schoonmaak, onderhoud, het klaarzetten van vergaderzalen (en nog veel meer), geregeld wordt.  Internet- en telefoondiensten worden gegarandeerd, net zoals de permanentie zodat je klanten en contacten steeds geholpen worden, ook als je zelf in vergadering zit en niet beschikbaar bent. bedrijfsfilm

Bedrijvencetrum aalst

Bedrijvencentrum Aalst biedt ondernemers een goede infrastructuur en ondersteuning in een stimulerende omgeving van enthousiaste collega-ondernemers. Daarbij kenmerken we ons door een goede prijs/kwaliteitverhouding en flexibiliteit. Huurformules op maat zijn bij ons zeker mogelijk! Kantoren zijn beschikbaar in verschillende oppervlaktes: vanaf 20m² tot en met 60m². ramen en deuren

Door onze centraal gelegen locatie aan het op-en afrittencomplex van de E40 (Aalst) tussen Brussel en Gent, is BC Aalst een uitstekende uitvalsbasis vormen voor uw onderneming.

  1. Ons bedrijvencentrum, nabij E40, is vlot bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer
  2. Flexibele contracten en oplossingen op maat
  3. Gratis en ruime parking
  4. Klantvriendelijke receptie
  5. Professionele omgeving waar zakendoen centraal staat

Bedrijvencentrum Gent – De Punt

Bedrijvencentrum De Punt biedt instapklare kantoren en magazijnen aan in een dynamische en bedrijfsvriendelijke omgeving in Gentbrugge, op 10 minuten van het centrum van Gent. We beschikken over een degelijke ICT infrastructuur en bieden uitgebreide faciliteiten en kwalitatieve diensten aan. gevelreiniging

 In het vast bedrag per maand is alvast inbegrepen:
• 24u/24u toegang tot uw kantoor met toegangsbeveiliging
• Ruime parkeergelegenheid in de omgeving, met o.m. eigen parking, centrale bedrijfsparking voor de werknemers, parkeergelegenheid in de omliggende straten (tarief stad Gent: zone groen)
• 8u gebruik vergaderruimte per week (11 zalen voor tussen de 2 en 120 personen)
• 1 uur per week secretariaatswerk zoals post- en dataverwerking, telefoonservice, copywerk, inbinden documenten, pakjesservice, maatwerk op aanvraag, …
• Onthaal klanten en leveranciers (van 8u tot 18u)
• Gepersonaliseerde telefoondienst tijdens uw afwezigheid
• Verwerking inkomende post en pakjes
• Verzorgen catering/broodjes
• Uitgeruste keuken, refter
• Het verzorgen van uw afwas
• Fietsenstalling/gratis bedrijfsfietsen
veiligheid op werkvloer

Bijkomend kan u betalend gebruik maken van;
• Administratieve ondersteuning (dataverwerking, telefoon service, facturatie, mailings, copy, scan, inbinden, tal van maatwerk …) à € 45/u
• ICT ondersteuning (zowel 1e lijns als advies) à € 75/u
• HR en management ondersteuning à € 75/u stockwagens

Scroll naar boven